Індивідуальний план роботи
на період карантину з 25.05 по 29. 05 2020 р.
учителя історії
Казьмір Галини Григорівни
1 | 25.05 понеділок | 1. Підбір та розсилка завдань для учнів 5(9)-А, Б - історія України 2.Перевірка online завдань. 3.Опрацювання теоретичних матеріалів щодо дистанційного навчання 4.Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання. | 09:00 – 10:30 10:30 – 12:30 12:30 – 13:30 13:30- 14:30 | Viber Освітня платформа «На Урок» Blogger Google Classroom |
2 | 26.05 вівторок | 1. Підбір та розсилка завдань для учнів 2(6)- В класу, історія (інтегрований курс) 2. Робота зі шкільною документацією (заповнення класних журналів). 3. Оnline консультація для батьків учнів та учнів у Viber. | 09:00 – 09:30 09:30 – 10:30 10:30 – 11:00 | Viber Learning Apps Google Classroom Blogger |
3 | 27.05 середа | 1. Підбір та р розсилка завдань для учнів 2 (6)- А, Б класів. 2. Робота зі шкільною документацією (заповнення класних журналів). 3. Перевірка online завдань. | 09:00 – 09:30 09:30 – 10:30 10:30 – 11:00 | Viber Google Classroom Освітня платформа «На Урок» Blogger |
4 | 28.05 четвер | 1. Підбір та розсилка завдань для учнів 5(9) А, Б класів, всесвітня історія. 2.Перевірка online завдань 3.Опрацювання ресурсів про використання ІКТ сучасним вчителем. 4. Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання. 5.Робота зі шкільною документацією (заповнення класних журналів). | 09:00 – 09:30 09:30 – 10:30 10:30 – 12:00 12:00 – 12:30 12:30 – 14:00 | Viber Blogger Viber Google Classroom |
5 | 29.05 п’ятниця | 1. Онлайн-зустріч з 2(6) - В класом з нагоди свята “Останнього дзвоника”. Челендж-привітання однокласників. 2.Робота зі шкільною документацією (заповнення класних журналів). | 09:00 10:30 10:30 – 14:00 | Meet Viber Duo Blogger |
Звіт
про виконану роботу під час карантину
на період з 25. 05 по 29. 05. 2020 р.
учителя історії
Казьмір Галини Григорівни
Відповідно до складеного індивідуального плану роботи на період карантину з 25 травняня по 29 травня 2020 року було виконано всі поставлені мною задачі, здійснювалась навчально-виховна та самоосвітня діяльність.
Насамперед, було поінформовано учнів та батьків про продовження карантину у Львівській області до 29 травня 2020 р.
Удосконалила навички роботи на платформах дистанційного навчання Google Classroom, Zoom, Duo, та Meet.
Розробила план роботи дистанційного навчання для учнів 2(6)- А, Б, В класів; та 5(9)-А, Б класів; у групі Viber, Duo та на освітній платформі Google Сlassroom.
Поповнено матеріали власної сторінки у Blogger, створено інтерактивні завдання для залучення учнів до активної роботи вдома у Google Form (тестування), WordArt (хмаринка слів) та Learning Apps (інтерактивні вправи онлайн).
Згідно рекомендацій, проводила роботу зі шкільною документацією (заповнення класних журналів, виставлення семестрових та річних оцінок учнів).
Регулярно здійснювала перевірку виконаних учнями завдань на платформі Google Classroom та у групах Viber, Duo.
За цей період, як класний керівник, систематично проводила індивідуальні консультації для батьків та учнів, які потребують допомоги під час дистанційного навчання в групах Viber та Duo. Проводилися індивідуальні бесіди: " Як працювати в умовах карантину?".
№
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітки
|
1
|
12.05
вівторок
|
1. Підбір та розсилка завдань для учнів 2(6)- В класу, історія (інтегрований курс)
2. Підбір та розсилка завдань для учнів 7(11)- А класу, історія України
3. Оnline консультація для батьків учнів та учнів у viber з питань дистанційного навчання
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
11:00
|
Viber
Learning Apps
Blogger
Google Classrom
|
2
|
13.05
середа
|
1. Підбір та розсилка завдань для учнів 2 (6)- А, Б класів.
2. Робота зі шкільною документацією, складання конспектів.
3.Перевірка online завдань.
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
11:00
|
Viber
Google Classrom
Blogger
|
3
|
14.05
четвер
|
1. Підбір та розсилка завдань для учнів 5(9) А, Б класів, всесвітня історія
2. Підбір та розсилка завдань для учнів 7(11) А, Б класів, всесвітня історія
3. Перевірка online завдань
4. Створення тестів для оцінювання знань учнів у Google Form
5.Створення тематичних презентацій для учнів 2(6)х класів
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
12:00
12:00 –
12:30
12:30 –
14:00
|
Google Form
Viber
Google Classrom
Blogger
|
4
|
15.05
п’ятниця
|
1.Робота зі шкільною документацією
2. Підбір та розсилка завдань для учнів 2(6)-А,Б,В класів - історія (інтегрований курс)
3.Підбір та розсилка завдань для учнів 7(11)-А класу - всесвітня історія
5. Підбір інтернет-ресурсів для підготовки до ЗНО з історії України, для учнів 7(11)-А, Б класу
6.Online консультації, телефонний зв'язок з учнями та батьками з питань дистанційного навчання.
7. Перевірка online завдань
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
12:00
12:00 –
12:30
12:30 –
13:30
13:30-
14:00
|
Viber
Duo
Blogger
Google Clasroom
|
5
|
18.05
понеділок
|
1.Підбір інтернет-ресурсів для підготовки до ЗНО з історії України для випускників.
2.Підбір та розсилка завдань для учнів 5(9)-А, Б - історія України
3. Індивідуальні консультації для учнів та батьків, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Перевірка результатів оnline роботи учнів, заповнення онлайн журналу
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
12:00
12:00 –
14:30
|
Viber
Learning Apps.
Blogger
Google Clasroom
|
6
|
19.05
вівторок
|
1. Підбір та розсилка завдань для учнів 2(6)- В класу, історія (інтегрований курс)
2.Підбір інтернет-ресурсів для підготовки до ЗНО з історії України, для випускників.
3.Опрацювання завдань на Learning Apps.
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
11:00
|
Learning Apps.
Viber
Blogger
Google Clasroom
|
7
|
20.05
середа
|
1. Підбір та р розсилка завдань для учнів 2 (6)- А, Б класів.
2.Використання «хмарних технологій» WordArt
3.Оnline консультація для батьків учнів та учнів у viber.
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
11:00
|
Viber
Learning Apps.
Blogger
Google Clasroom
WordArt
|
8
|
21.05
четвер
|
1. Підбір та розсилка завдань для учнів 5(9) А, Б класів, всесвітня історія
2. Підбір інтернет-ресурсів для підготовки до ЗНО з історії України, для випускників.
3. Опрацювання завдань на Learning Apps.
4. Перевірка online завдань, заповнення онлайн журналу
5. Опрацювання фахової літератури
6.Робота з батьками ( допомога під час дистанційного навчання)
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
12:00
12:00 –
12:30
12:30 –
14:00
|
Viber
Duo
Blogger
Google Clasroom
|
9
|
22.05
п’ятниця
|
1.Робота зі шкільною документацією.
2. Підбір та розсилка завдань для учнів 2(6)-А,Б,В класів - історія (інтегрований курс)
3. Опрацювання завдань на Learning Apps.
4. Підбір інтернет-ресурсів для підготовки до ЗНО з історії України, для випускників.
5.Online консультації, телефонний зв'язок з учнями та батьками з питань дистанційного навчання.
6. Перевірка online завдань
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
12:00
12:00 –
12:30
12:30 –
13:30
13:30-
14:00
|
Viber
Duo
Blogger
Google Clasroom
|
Звіт (зразок)
про виконану роботу під час карантину
на період з 12. 05 по 22. 05. 2020 р.
учителя історії
Казьмір Галини Григорівни
Відповідно до складеного індивідуального плану роботи на період карантину з 12 травня по 22 травня 2020 року було виконано всі поставлені мною задачі, продовжувала здійснюватись навчально-виховна та самоосвітня діяльність.
Насамперед було поінформовано учнів та батьків про продовження карантину до 22 травня 2020 р.
Опрацювала оновлені інструкції та методичні рекомендації МОН України щодо проведення дистанційної форми навчання у період карантину (самоосвіта). Удосконалила навички роботи на платформах дистанційного навчання Google Classroom, Zoom, Duo та Hangauts meet.
Розробила план роботи дистанційного навчання для учнів 2(6)- А, Б, В класів; 5(9)-А, Б класів; 7(11)-А, Б класів у групі Viber, Duo та на освітній платформі Google Сlassroom. Підібрала інтернет-сайти із тренувальними завданнями з історії України, для підготовки до ЗНО.
Поповнено матеріали власної сторінки у Blogger, створено інтерактивні завдання для поточного контролю та контролю знань і залучення учнів до активної роботи вдома у Google Form (тестування), WordArt (хмаринка слів) та Learning Apps (інтерактивні вправи онлайн).
За цей період, як класний керівник, систематично проводила індивідуальні консультації для батьків та учнів, які потребують допомоги під час дистанційного навчання в групах Viber та Duo. Налагоджено відеозв’язок з учнями 2(6)-В класу через програму “Hangauts Meet”. Проводилися індивідуальні бесіди: " Як працювати в умовах карантину?". Регулярно здійснювала перевірку виконаних учнями завдань на платформі Google Classroom та у групах Viber, Duo.
Індивідуальний план роботи
№
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітки
|
1
|
27.04
понеділок
|
1. Підбір та розсилка завдань для учнів 7(11)-А, Б. - історія України
2. Підбір та розсилка завдань для учнів 5(9)-А, Б - історія України
3.Перевірка online завдань.
3. Робота зі шкільною документацією. Складання індивідуального плану роботи.
4. Наповнення власного блогу тематичною інформацією про корона вірус
5. Створення тестів для оцінювання знань учнів у Google Form
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
12:00
12:00 –
12:30
12:30 –
13:30
13:30-
14:30
|
Viber
Google Classrom
Blogger
WordArt
Google Form
|
2
|
28.04
вівторок
|
1. Підбір та розсилка завдань для учнів 2(6)- В класу, історія (інтегрований курс)
2. Підбір та розсилка завдань для учнів 7(11)- А класу, історія України
3. Оnline консультація для батьків учнів та учнів у viber з питань дистанційного навчання
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
11:00
|
Viber
Learning Apps
Blogger
Google Classrom
|
3
|
29.04
середа
|
1. Підбір та р розсилка завдань для учнів 2 (6)- А, Б класів.
2. Робота зі шкільною документацією (заповнення класних журналів, складання конспектів).
3.Перевірка online завдань.
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
11:00
|
Viber
Google Classrom
Blogger
|
4
|
30.04
четвер
|
1. Підбір та розсилка завдань для учнів 5(9) А, Б класів, всесвітня історія
2. Підбір та розсилка завдань для учнів 7(11) А, Б класів, всесвітня історія
3. Перевірка online завдань
4. Створення тестів для оцінювання знань учнів у Google Form
5.Створення тематичних презентацій для учнів 2(6)х класів
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
12:00
12:00 –
12:30
12:30 –
14:00
|
Google Form
Viber
Google Classrom
Blogger
|
5
|
04.05
понеділок
|
1.Підбір та розсилка завдань для учнів 7(11)-А, Б. - історія України
2.Підбір та розсилка завдань для учнів 5(9)-А, Б - історія України
3. Індивідуальні консультації для учнів та батьків, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Перевірка результатів оnline роботи учнів, заповнення онлайн журналу
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
12:00
12:00 –
14:30
|
Viber
Learning Apps.
Blogger
Google Clasroom
|
6
|
05.05
вівторок
|
1. Підбір та розсилка завдань для учнів 2(6)- В класу, історія (інтегрований курс)
2.Підбір та розсилка завдань для учнів 7(11)- А класу, історія України
3.Опрацювання завдань на Learning Apps.
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
11:00
|
Learning Apps.
Viber
Blogger
Google Clasroom
|
7
|
06.05
середа
|
1. Підбір та р розсилка завдань для учнів 2 (6)- А, Б класів.
2.Використання «хмарних технологій» WordArt
3.Оnline консультація для батьків учнів та учнів у viber.
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
11:00
|
Viber
Learning Apps.
Blogger
Google Clasroom
WordArt
|
8
|
07.05
четвер
|
1. Підбір та розсилка завдань для учнів 5(9) А, Б класів, всесвітня історія
2. Підбір та розсилка завдань для учнів 7(11) А, Б класів, всесвітня історія
3. Опрацювання завдань на Learning Apps.
4. Перевірка online завдань, заповнення онлайн журналу
5. Опрацювання фахової літератури
6.Робота з батьками ( допомога під час дистанційного навчання)
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
12:00
12:00 –
12:30
12:30 –
14:00
|
Viber
Duo
Blogger
Google Clasroom
|
9
|
08.05
п’ятниця
|
1.Повідомлення батьків та учнів про продовження карантину.
2. Підбір та розсилка завдань для учнів 2(6)-А,Б,В класів - історія (інтегрований курс)
3.Підбір та розсилка завдань для учнів 7(11)-А класу - всесвітня історія
5. Підбір інтернет-ресурсів для підготовки до ЗНО з історії України, для учнів 7(11)-А, Б класу
6.Online консультації, телефонний зв'язок з учнями та батьками з питань дистанційного навчання.
7. Перевірка online завдань
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
12:00
12:00 –
12:30
12:30 –
13:30
13:30-
14:00
|
Viber
Duo
Blogger
Google Clasroom
|
№
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітки
|
1
|
12.03
четвер
|
1. Робота з календарно – тематичним плануванням ( Теми для дистанційного навчання учнів)
2. Як організувати дистанційне навчання школярів (вивчення інструкції, перегляд інтернет ресурсів)
3. Підбір та розсилка завдань для учнів 5(9)-А, Б - всесвітня історія
4. Підбір та розсилка завдань для учнів 7(11)-А, Б - всесвітня історія
5. Online консультації, телефонний зв'язок з учнями та батьками з питань дистанційного навчання.
6.Оформлення матеріалів для роботи з учнями та батьками щодо попередження зараження коронавірусом. Бесіда з Т. Б. та О. З. дітей на час перебування вдома
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
12:00
12:00 –
12:30
12:30 –
13:30
13:30-
14:00
|
Viber
Duo
Blogger
|
2
|
13.03
п’ятниця
|
1. Підбір та розсилка завдань для учнів 2(6)-А, Б, В - історія (інтегрований курс).
2. Підбір та розсилка завдань для контролю знань учнів 5(9)-А, Б - історія України, з теми “Українські землі у складі Австро-Угорщини у другій пол. 19 ст”.
3. Підбір та розсилка завдань для учнів 7(11)-А - всесвітня історія
4. Підбір цікавих історичних YouTube каналів:«Книга – мандрівка. Україна»
«Уроки історії Пітона Каа»
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
12:00
12:00 –
12:30
12:30 –
14:00
|
Viber
Duo
Blogger
|
3
|
16.03
понеділок
|
1. Підбір та розсилка завдань для учнів 7(11)-А, Б. - історія України
2. Підбір та розсилка завдань для учнів 5(9)-А, Б - історія України
3.Перевірка online завдань.
4.Опрацювання теоретичних матеріалів щодо дистанційного навчання
5.Розробка контрольних завдань для екстернату з всесвітньої історії та історії України в 7(11) - А класі
6.Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
12:00
12:00 –
12:30
12:30 –
13:30
13:30-
14:30
|
Viber
Освітня платформа «На Урок»
Blogger
|
4
|
17.03
вівторок
|
1. Підбір та розсилка завдань для учнів 2(6)- В класу, історія (інтегрований курс)
2. Підбір та розсилка завдань для учнів 7(11)- А класу, історія України
3.Оnline консультація для батьків учнів та учнів у viber.
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
11:00
|
Viber
Learning Apps
Blogger
|
5
|
18.03
середа
|
1. Підбір та р розсилка завдань для учнів 2 (6)- А, Б класів.
2.Робота зі шкільною документацією (заповнення класних журналів, складання конспектів).
3. Перевірка online завдань.
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
11:00
|
Viber
Освітня платформа «На Урок»
Blogger
|
6
|
19.03
четвер
|
1. Підбір та розсилка завдань для учнів 5(9) А, Б класів, всесвітня історія.
2. Підбір та розсилка завдань для учнів 7(11) А, Б класів, всесвітня історія
3.Перевірка online завдань
4.Опрацювання ресурсів про використання ІКТ сучасним вчителем.
5. Співпраця з батьками з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання.
6. Перегляд вебінару «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів».
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
12:00
12:00 –
12:30
12:30 –
13:30
13:30-
14:00
|
Viber
Blogger
|
7
|
20.03
п’ятниця
|
1. Підбір та розсилка завдань для учнів 2(6)А,Б,В класів - історія (інтегрований курс)
2. Робота з дистанційними додатками: Learning Apps.
3.Підбір та розсилка завдань для учнів 7(11)А класу - всесвітня історія
4.Перевірка online завдань
5.Робота з батьками. Бесіда “Чим зацікавити дитину? Нові хобі”
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
12:00
12:00 –
12:30
12:30 –
14:00
|
Viber
Duo
Blogger
|
8
|
23.03
понеділок
|
1. Прослуховування вебінару « Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину
2.Опрацювання фахової літератури.
3.Пошук та розробка матеріалів для проведення батьківських зборів
4.Cтворення і підбір дидактичних ігор з історії за допомогою Learning Apps.org
5.Підбір аудіо- та відеоматеріалів до уроків.
6.Оформлення матеріалів для роботи з учнями та батьками щодо уточнення графіку трансляцій курсів з підготовки до ЗНО під час карантину та ознайомлення їх із розкладом відео уроків на телеканалах «Рада» і «Київ»
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
12:00
12:00 –
12:30
12:30 –
13:30
13:30-
14:30
|
Освітня платформа «На Урок»
|
9
|
24.03
вівторок
|
1. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання.
2. Пошук та підготовка тем для годин спілкування.
3. Участь у засіданні кафедри суспільно-гуманітарних дисциплін
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
11:00
|
Освітні платформи
Мультимедійний комплекс
|
10
|
25.03
середа
|
1. Прослуховування вебінару « Використання online тестів у роботі з батьками»
2. Робота над власним блогом
3.Оформлення альбому «Правила поведінки в інтернеті» на онлайн сторінці.
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
11:00
|
Освітня платформа « На Урок»
ІКТ
Blogger
|
11
|
26.03
четвер
|
1. Робота з ІКТ ( програма Word)
2. Розробка і складання дидактичних матеріалів для учнів 2(6) класів.
3.Перегляд інформаційно – методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей учнів».
4.Робота в мережі Інтернет (пошук доступних сайтів і платформ для підготовки до ЗНО з історії України),
5.Ознайомлення учнів 11 класу із можливостями якісної підготовки до ЗНО за допомогою відео уроків на телеканалах:«КИЇВ» ,«МОН України»
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
12:00
12:00 –
12:30
12:30 –
14:00
|
Освітня платформа « На Урок»
Мультимедійний комплекс
|
12
|
27.03
п’ятниця
|
1. Наповнення власного блогу тематичною інформацією
( презентації, тести)
2.Розробка і складання дидактичних матеріалів для учнів 5(9) класів.
3.Індивідуальні консультації для батьків учнів 6 класу в онлайн-режимі (соціальна мережа Viber).
|
09:00 –
09:30
09:30 –
12:00
12:00 -
14:00
|
Blogger
Освітні платформи
|
13
|
30.03
понеділок
|
1.Підбір та розсилка завдань для учнів 7(11)-А, Б. - історія України
2.Підбір та розсилка завдань для учнів 5(9)-А, Б - історія України
3. Індивідуальні консультації для учнів та батьків, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4.Нагадування учням 6 класу про основні правила безпеки життєдіяльності:Правила користування газовими та електроприладами.Правила поведінки при травмах різного характеру
5. Перевірка результатів оnline роботи учнів.
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
12:00
12:00 –
12:30
12:30 –
14:30
|
Viber
Learning Apps.
Blogger
Google Clasroom
|
14
|
31.03
вівторок
|
1. Підбір та розсилка завдань для учнів 2(6)- В класу, історія (інтегрований курс)
2.Підбір та розсилка завдань для учнів 7(11)- А класу, історія України
3. Перевірка online завдань
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
11:00
|
Learning Apps.
Viber
Blogger
Google Clasroom
|
15
|
01.04
середа
|
1. Підбір та р розсилка завдань для учнів 2 (6)- А, Б класів.
2.Використання «хмарних технологій»
3.Оnline консультація для батьків учнів та учнів у viber.
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
11:00
|
Viber
Learning Apps.
Blogger
Google Clasroom
|
16
|
02.04
четвер
|
1. Підбір та розсилка завдань для учнів 5(9) А, Б класів, всесвітня історія
2. Підбір та розсилка завдань для учнів 7(11) А, Б класів, всесвітня історія
3. Опрацювання завдань на Learning Apps.
4. Перевірка online завдань
5.перегляд вебінару «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять».
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
12:00
12:00 –
12:30
12:30 –
14:00
|
Viber
Duo
Blogger
Google Clasroom
|
17
|
03.04
п’ятниця
|
1.Робота зі шкільною документацією (перегляд календарного планування)
2. Підбір та розсилка завдань для учнів 2(6)А,Б,В класів - історія (інтегрований курс)
3. Підбір та розсилка завдань для учнів 5(9)-А, Б - історія України
4. Підбір та розсилка завдань для учнів 7(11)А класу - всесвітня історія
5. Online консультації, телефонний зв'язок з учнями та батьками з питань дистанційного навчання.
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
12:00
12:00 –
12:30
12:30 –
14:00
|
Viber
Duo
Blogger
Google Clasroom
|
№
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітки
|
1
|
06.04
понеділок
|
1. Підбір та розсилка завдань для учнів 7(11)-А, Б. - історія України
2. Підбір та розсилка завдань для учнів 5(9)-А, Б - історія України
3.Перевірка online завдань.
3. Робота зі шкільною документацією. Складання індивідуального плану роботи.
4. Наповнення власного блогу тематичною інформаціюю є про корона вірус
5. Створення тестів для оцінювання знань учнів у Google Form
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
12:00
12:00 –
12:30
12:30 –
13:30
13:30-
14:30
|
Viber
Google Classrom
Blogger
WordArt
Google Form
|
2
|
07.04
вівторок
|
1. Підбір та розсилка завдань для учнів 2(6)- В класу, історія (інтегрований курс)
2. Підбір та розсилка завдань для учнів 7(11)- А класу, історія України
3. Оnline консультація для батьків учнів та учнів у viber з питань дистанційного навчання
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
11:00
|
Viber
Learning Apps
Blogger
Google Classrom
|
3
|
08.04
середа
|
1. Підбір та р розсилка завдань для учнів 2 (6)- А, Б класів.
2. Робота зі шкільною документацією (заповнення класних журналів, складання конспектів).
3.Перевірка online завдань.
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
11:00
|
Viber
Google Classrom
Blogger
|
4
|
09.04
четвер
|
1. Підбір та розсилка завдань для учнів 5(9) А, Б класів, всесвітня історія
2. Підбір та розсилка завдань для учнів 7(11) А, Б класів, всесвітня історія
3. Перевірка online завдань
4. Створення тестів для оцінювання знань учнів у Google Form
5.Створення тематичних презентацій для учнів 2(6)х класів
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
12:00
12:00 –
12:30
12:30 –
14:00
|
Google Form
Viber
Google Classrom
Blogger
|
5
|
10.04
п’ятниця
|
1. Підбір та розсилка завдань для учнів 2(6)А,Б,В класів - історія (інтегрований курс)
2. Робота з дистанційними додатками: Learning Apps.
3.Підбір та розсилка завдань для учнів 7(11)А класу - всесвітня історія
4.Перевірка online завдань, заповнення онлайн журналу
5. Наповнення власного блогу тематичною інформацією
6. Створення тестів для оцінювання знань учнів у Google Form
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
12:00
12:00 –
12:30
12:30 –
13:30
13:30-
14:00
|
Viber
Duo
Blogger
Google Classrom
|
6
|
13.04
понеділок
|
1.Підбір та розсилка завдань для учнів 7(11)-А, Б. - історія України
2.Підбір та розсилка завдань для учнів 5(9)-А, Б - історія України
3. Індивідуальні консультації для учнів та батьків, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Перевірка результатів оnline роботи учнів, заповнення онлайн журналу
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
12:00
12:00 –
14:30
|
Viber
Learning Apps.
Blogger
Google Clasroom
|
7
|
14.04
вівторок
|
1. Підбір та розсилка завдань для учнів 2(6)- В класу, історія (інтегрований курс)
2.Підбір та розсилка завдань для учнів 7(11)- А класу, історія України
3.Опрацювання завдань на Learning Apps.
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
11:00
|
Learning Apps.
Viber
Blogger
Google Clasroom
|
8
|
15.04
середа
|
1. Підбір та р розсилка завдань для учнів 2 (6)- А, Б класів.
2.Використання «хмарних технологій» WordArt
3.Оnline консультація для батьків учнів та учнів у viber.
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
11:00
|
Viber
Learning Apps.
Blogger
Google Clasroom
WordArt
|
9
|
16.04
четвер
|
1. Підбір та розсилка завдань для учнів 5(9) А, Б класів, всесвітня історія
2. Підбір та розсилка завдань для учнів 7(11) А, Б класів, всесвітня історія
3. Опрацювання завдань на Learning Apps.
4. Перевірка online завдань, заповнення онлайн журналу
5. Опрацювання фахової літератури
6.Робота з батьками ( допомога під час дистанційного навчання)
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
12:00
12:00 –
12:30
12:30 –
14:00
|
Viber
Duo
Blogger
Google Clasroom
|
10
|
17.04
п’ятниця
|
1.Робота зі шкільною документацією (заповнення класних журналів)
2. Підбір та розсилка завдань для учнів 2(6)А,Б,В класів - історія (інтегрований курс)
3.Підбір та розсилка завдань для учнів 5(9)-А, Б - історія України
4. Підбір та розсилка завдань для учнів 7(11)А класу - всесвітня історія
5.Online консультації, телефонний зв'язок з учнями та батьками з питань дистанційного навчання.
6. Перевірка online завдань
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
12:00
12:00 –
12:30
12:30 –
13:30
13:30-
14:00
|
Viber
Duo
Blogger
Google Clasroom
|
11
|
21.04
вівторок
|
1. Підбір та розсилка завдань для учнів 2(6)- В класу, історія (інтегрований курс)
2.Підбір та розсилка завдань для учнів 7(11)- А класу, історія України
3.Опрацювання завдань на Learning Apps.
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
11:0
|
Learning Apps.
Viber
Blogger
Google Clasroom
|
12
|
22.04
середа
|
1. Підбір та розсилка завдань для учнів 2 (6)- А, Б класів.
2.Використання «хмарних технологій»
3.Оnline консультація для батьків учнів та учнів у viber.
4. Опрацювання фахової літератури
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
11:0
|
Viber
Learning Apps.
Blogger
Google Clasroom
|
13
|
23.04
четвер
|
1. Підбір та розсилка завдань для учнів 5(9) А, Б класів, всесвітня історія
2. Підбір та розсилка завдань для учнів 7(11) А, Б класів, всесвітня історія
3. Опрацювання завдань на Learning Apps.
4.Використання «хмарних технологій» WordArt
5. Перевірка online завдань
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
12:00
12:00 –
12:30
12:30 –
14:00
|
Viber
Duo
Blogger
Google Clasroom
WordArt
|
14
|
24.04
п’ятниця
|
1. Підбір та розсилка завдань для учнів 2(6)А,Б,В класів - історія (інтегрований курс)
2. Опрацювання завдань на Learning Apps.
3.Підбір та розсилка завдань для учнів 7(11)А класу - всесвітня історія
4.Складання тестів у хмарному середовищі Google Form
5.Online консультації, телефонний зв'язок з учнями та батьками з питань дистанційного навчання.
|
09:00 –
09:30
09:30 –
10:30
10:30 –
12:00
12:00 –
12:30
12:30 –
13:00
|
Viber
Duo
Blogger
Google Clasroom
|
Звіт
Немає коментарів:
Дописати коментар