ДОВГО САМ УЧИСЬ, ЩОБ НАВЧАТИ ІНШИХ. Григорій Сковорода

УЧНІВСЬКА СТОРІНКА

ПРАВИЛА ІНТЕРНЕТ-БЕЗПЕКИ І ІНТЕРНЕТ-ЕТИКИ 
ДЛЯ ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ

§  Ніколи не давайте приватної інформації про себе (прізвище, номер телефону, адресу, номер школи) без дозволу батьків.

§  Якщо хтось говорить вам, надсилає вам, або ви самі віднайшли у мережі щось, що бентежить вас, не намагайтеся розібратися в цьому самостійно. Зверніться до батьків або вчителів – вони знають, що треба робити.

§  Зустрічі у реальному житті із знайомими по Інтернет-спілкуванню не є дуже гарною ідеєю, оскільки люди можуть бути дуже різними у електронному спілкуванні і при реальній зустрічі. Якщо ж ви все ж хочете зустрітися з ними, повідомте про це батьків, і нехай вони підуть на першу зустріч разом з вами.

§  Не відкривайте листи електронної пошти, файли або Web-сторінки, отримані від людей, яких ви реально не знаєте або не довіряєте.

§  Нікому не давайте свій пароль, за виключенням дорослих вашої родини.

§  Завжди дотримуйтесь сімейних правил Інтернет-безпеки: вони розроблені для того, щоб ви почували себе комфортно і безпечно у мережі.

§  Ніколи не робіть того, що може коштувати грошей вашій родині, окрім випадків, коли поруч з вами батьки.

§  Завжди будьте ввічливими у електронному листуванні, і ваші кореспонденти будуть ввічливими з вами.

§  У електронних листах не застосовуйте текст, набраний у ВЕРХНЬОМУ РЕГІСТРІ – це сприймається у мережі як крик, і може прикро вразити вашого співрозмовника.

§  Не надсилайте у листі інформації великого обсягу (картинки, фотографії тощо) без попередньої домовленості з вашим співрозмовником.

§  Не розсилайте листи з будь-якою інформацією незнайомим людям без їхнього прохання – це сприймається як “спам”, і звичайно засмучує користувачів мережі.

§  Завжди поводьтеся у мережі так, як би ви хотіли, щоб поводилися з вами!



Історико-етнографічне районування України


Міри довжини на Русі






Як надовго запам'ятати навчальний матеріал?


 
          І Виділяй

      ІІ  Співвіднось


      ІІІ Групуй


     Хто добре усвідомлює, той добре запам'ятовує і довго пам'ятає.


Основні правила:

1. Якщо отримав завдання у вівторок, а відповідати потрібно у п'ятницю, не  чекай четверга - вивчи одразу, а напередодні тільки повтори.

2. Завчай і повторюй невеличкі шматки ще доти, як матеріал почав забуватися.

3. Kоли вчиш - записуй, малюй схеми, діаграми, таблиці - наочність краще запам'ятовується.

4. Якомога швидше не чекаючи  повного заучування,  намагайся відтворити матеріал, закривши книгу.

5. Уява покращує пам'ять. Усе що хочеш запам'ятати - уявляй! (Не уявляю - не пам'ятаю).

6. Май на увазі - те що побачив, відчув, почув уже запам'яталось.

7. Не думай словами - думай образами.

8. Не завчай, а уявляй щонебудь цікаве, що допоможе пригадати потрібну інформацію.



                             

Опорні фрази при веденні дискусії:

- Я вважаю... На мою думку...
- З радістю погодився б з вами, однак...
- Розумію вас, але треба врахувати, що...
- Так, але...
- Я з вами частково згоден, але...
- Дозвольте заперечити...
- Це не має значення...
- Я поважаю вашу думку, але...

ВІДЕОКАРТИ - найкращий візуальний помічник


       
















1 коментар:

  1. Велике дякую, інформація дуже цікава і зрозуміла) Спростовує роботу на уроках)

    ВідповістиВидалити