ПРАВИЛА ІНТЕРНЕТ-БЕЗПЕКИ І ІНТЕРНЕТ-ЕТИКИ
ДЛЯ ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ
ДЛЯ ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ
§ Ніколи не давайте приватної інформації про
себе (прізвище, номер телефону, адресу, номер школи) без дозволу батьків.
§ Якщо хтось говорить вам, надсилає вам, або ви
самі віднайшли у мережі щось, що бентежить вас, не намагайтеся розібратися в
цьому самостійно. Зверніться до батьків або вчителів – вони знають, що треба
робити.
§ Зустрічі у реальному житті із знайомими по
Інтернет-спілкуванню не є дуже гарною ідеєю, оскільки люди можуть бути дуже
різними у електронному спілкуванні і при реальній зустрічі. Якщо ж ви все ж
хочете зустрітися з ними, повідомте про це батьків, і нехай вони підуть на першу
зустріч разом з вами.
§ Не відкривайте листи електронної пошти, файли
або Web-сторінки, отримані від людей, яких ви реально не знаєте або не
довіряєте.
§ Нікому не давайте свій пароль, за виключенням
дорослих вашої родини.
§ Завжди дотримуйтесь сімейних правил
Інтернет-безпеки: вони розроблені для того, щоб ви почували себе комфортно і
безпечно у мережі.
§ Ніколи не робіть того, що може коштувати
грошей вашій родині, окрім випадків, коли поруч з вами батьки.
§ Завжди будьте ввічливими у електронному
листуванні, і ваші кореспонденти будуть ввічливими з вами.
§ У електронних листах не застосовуйте текст,
набраний у ВЕРХНЬОМУ РЕГІСТРІ – це сприймається у мережі як крик, і може прикро
вразити вашого співрозмовника.
§ Не надсилайте у листі інформації великого
обсягу (картинки, фотографії тощо) без попередньої домовленості з вашим
співрозмовником.
§ Не розсилайте листи з будь-якою інформацією
незнайомим людям без їхнього прохання – це сприймається як “спам”, і звичайно
засмучує користувачів мережі.
§ Завжди поводьтеся у мережі так, як би ви
хотіли, щоб поводилися з вами!
Історико-етнографічне районування України
Міри довжини на Русі
Як надовго запам'ятати навчальний матеріал?
І Виділяй
ІІ Співвіднось
ІІІ Групуй
Хто добре усвідомлює, той добре запам'ятовує і довго пам'ятає.
Основні правила:
1. Якщо отримав завдання у вівторок, а відповідати потрібно у п'ятницю, не чекай четверга - вивчи одразу, а напередодні тільки повтори.
2. Завчай і повторюй невеличкі шматки ще доти, як матеріал почав забуватися.
3. Kоли вчиш - записуй, малюй схеми, діаграми, таблиці - наочність краще запам'ятовується.
4. Якомога швидше не чекаючи повного заучування, намагайся відтворити матеріал, закривши книгу.
5. Уява покращує пам'ять. Усе що хочеш запам'ятати - уявляй! (Не уявляю - не пам'ятаю).
6. Май на увазі - те що побачив, відчув, почув уже запам'яталось.
7. Не думай словами - думай образами.
8. Не завчай, а уявляй щонебудь цікаве, що допоможе пригадати потрібну інформацію.
- З радістю погодився б з вами, однак...
- Розумію вас, але треба врахувати, що...
- Так, але...
- Я з вами частково згоден, але...
- Дозвольте заперечити...
- Це не має значення...
ВІДЕОКАРТИ - найкращий візуальний помічник
Велике дякую, інформація дуже цікава і зрозуміла) Спростовує роботу на уроках)
ВідповістиВидалити